~ Life is too precious to worry about..So have fun !!..Say what you want to say..and do what you want to do..Regret - nothing..Don't let people who don't matter bring you down..~

02 February 2010

~ tension release sudah ~


mcm dah lama x update blog nie...
tp..tak lah lama mane pun...
mggu lepas agak busy kot...
bkn busy stdy @ wat kerja...
tp sibuk m'busykan diri b'suka ria di genting...
sgt lah keterlaluan..huhu
mood jadi sronok seketika di sana...
tak ingat dah segala kerja yg melambak..
mmg agak keterlaluan...weee~~
junior2 sekalian jgn tiru perangai akak n abg kamu ni yer..
(bajet senior sgt lah kot)
kerja...kerja jugak..tapi sesekali tekanan perlu direleasekan..
supaya pressure boleh dikurangkan dlm urat2 saraf kat otak 2..
so kawan2 especially budak kimia..
PERGI ENJOY !
mengarut sudah tulis panjang2 nie..
dah lah..
tengok lah gmbar kesoronokan kitorg yang t'lampau nie...

ana..ily..ain..kak una..syikin..yati..arix..zam



















saya suka kwn saya...sbb mereka selalu bawak saya jalan2...
saya sayang kwn saya...sbb susah senang sentiasa bersama...
saya cinta kwn saya...sbb saya tak sanggup kehilangan mereka...

semua org memerlukan ramai kwn...
tak salah berkawan dengan ramai org...
sbb tanpa kawan, kita ibarat kera sumbang...
sekiranya hati mereka terguris oleh perbuatan kita...
ucapan maaf kita mampu membuat kawan tersenyum kembali...
jadi sentiasa lah jaga hati dan perasaan mereka...hargai mereka..
walaupun secebis pertolongan yg diberikan...
selepas itu kita pula akan dihargai...

terima kasih kawan2....

2 comments: